VPBX
W ramach WWRPO, Tempus Telecom zakupiło innowacyjny system informatyczny wykorzystujący VPBX (wirtualna centrala telefoniczna), co pozwala na integrowanie wielorodzajowych informatycznych i telekomunikacyjnych podzespołów funkcjonalnych, zapewniających innowacyjne funkcje komunikacyjne pomiędzy technologią VPBX a technologiami teleinformatycznymi i telekomunikacyjnymi, takimi jak VoIP, GSM, CRM oraz aplikacji zarządzającej.
Korzyści wynikające z wdrożenia usługi VPBX
- personalizowana oferta – dopasowane rozwiązanie (rozbudowany IVR, telekonferencje, rozmowy wideo, poczta głosowa, serwer fax, moduły call center, aplikacje głosowe dostępne z komputera lub telefonu komórkowego).
- rozwiązanie VPBX jest komplementarną usługą telekomunikacyjną dopasowaną do potrzeb zarówno małych jak i dużych przedsiębiorstw
- redukcja kosztów i oszczędność czasu
- łatwe użytkowanie, elastyczność i wygoda
- nieograniczony zasięg